Thursday, October 10, 2019

tume või hele või lihtsalt (Saladus) 10.10.2019

Nimetu, minu sees...
Kui vajaduses -
olen se's üksi.
täiesti.
lootus on tühine

vajaduse vabastamine,
pimedusse valguse loomine.
arvamused on erinevad,
kõik kõnelevad samast...

mida valin?
lõputu valguse
lõputu pimeduse
kohalolu kogemise


või pimedus puudub?
on vaid erinev valge valgus:
roosa, beež, heleroheline
nii ju on...

olemises puudutan

varju ja valgust,
olen ma siis
vari või valgus

kes on nägija

nimetu, keeletu
kes on kuulja
tumm kõneleja

loen, saan osa
maailmast.
kus siin mina on,
kus õilmitseb mõistmine?


edenemise duaalsus
paigalseisja ajatus
pole algust, pole lõppu
edenemise lõpulugu

sajab

mu Jumal minus
mu ümber

igaühe ümber
mu Jumal

kõik on
ja kutsub - Mina
nimetu, nimeta

alati kohal

mina mõistab
kohut saamatuses
kohus kohustab hukkaõistu
kohus, kelle kohus?

kes mõistab kohut,
valib alati poole.
mis on mu kohus?
anda õigus kõigele?

anda vaba valik -
ja keskkond toimib 
sisesel toel, nõul.
aga Jumal mu sees, ees, vees, see

on igalpool kohal
see vaatleja, see vaatleja
loodu tema särk ja püksid
eks tunne siis ära...

No comments: